Antal besökare sedan 29 feb 2008 Antal besökare denna månad Antal besökare denna vecka Antal besökare idag Besökare online just nu Årefiske: Gone Fish´n...

söndag 15 juni 2008

Gone Fish´n...


Snart så rullar vi ut ur dalen med bil. Två veckors ledighet står för dörren och det känns skönt, ruggigt skönt. WVCE-kuren börjar göra sitt jobb och huvudet känns inte fulltså tungt längre.

Överskriften är inte helt sann. P & jag får bara en vecka semester ihop i sommar och jag har lovat henne att låta fiskegrejerna vila. Med åker dem då jag och sonen fortsätter vår trip en vecka till efter midsommar. Då ska vi nog försöka oss på lite fiske.

Maila gärna över lägesrapporter lunkan_71@hotmail.com eller lämna kommentarer på inläggen för bloggen kommer jag hålla uppdaterad även om jag är på resande fot.

Nu ska frukost förtäras och det sista packas.

Väder och vattenstånd Duved
Klockslag: 08.20
Temperatur: 8,3 grader
Vind: Ostlig 3,6 m/s
Molnlighet: Mulet
Vattenföring: Ej uppdat. m3/s
Skittfiske
Lunkan

Inga kommentarer: