Antal besökare sedan 29 feb 2008 Antal besökare denna månad Antal besökare denna vecka Antal besökare idag Besökare online just nu Årefiske: Tråkiga nyheter

fredag 25 juli 2008

Tråkiga nyheter

Mitt arbete finns inte längre. Åre Agentur AB som Sportkällaren ingår i och jag är anställd hos har försatts i konkurs i går.
Butiken stängdes med omedelbar verkan dvs i dag och ännu är inget klart om eller i så fall när som den kan tänkas öppna.
Allt är upp till konkursförvaltaren. Framtiden ter sig nu lite oviss men livet går vidare.

För bloggen innebär det inget annat än att det blir lite mindre rapportunderlag att skiva om. Så jag hoppas ni som läser och fiskar kan maila in några rader då och då med rapporter och gärna oxå med bilder.
Förutom det så kanske jag kan få lite mer tid för fiske nu närmaste tiden innan allt är klart vad som händer med jobbframtiden.

Förutom ovanstående lite tråkiga nyheter så skiner solen och värmen har brett ut sig som en ryamatta över Årefjällen, ja nästan hela Sverige att dömma av vädernyheterna.
Iof så är det inget konstigt att vädret är bra nu då 15:de Fäviken Game Fair går av stapeln. Det brukar vara bra väder under Game fair. Jag tror att under alla 15 år så har det varit ett år med dåligt väder, 2-3 år med halvdant väder och resten med bra eller tokbra väder.
Själv så siktar jag på att komma ut dit på söndag förmiddag en sväng och se om vi kan göra några fynd :-)

Ikväll blir det en lugn kväll utan fiske men det blir kanske någon tur i morgon.
Rapport kommer.

Väder och vattenstånd Duved
Klockslag: 17.50
Temperatur: 26,7 grader
Vind: Nordvästlig 2,7 m/s
Molnlighet: Tokklart
Vattenföring: 64 m3/s
Skittfiske
Lunkan

Inga kommentarer: