Antal besökare sedan 29 feb 2008 Antal besökare denna månad Antal besökare denna vecka Antal besökare idag Besökare online just nu Årefiske: Nu skiter jag i det här

söndag 3 augusti 2008

Nu skiter jag i det här

och packar bilen. En husvagn står och väntar på Midkils Camping och det blir några dagar med lax/havsöringsfiske i Stjördalselva. Vill ni ha mer info om älven så kolla in Laksebörsen.

Vädret här hemma i dalen är surt, sommaren är över för denna gång och just nu så reganr det och är runt 10 grader bara. I Stjördal så går det lite vatten men enligt väderprognosen så ska det regan hela dan idag och med lite nytt fräsht vatten så kan det bli lite fart på laxen hoppas jag. Det var alldeles för länge sedan jag fick känna kraften hos den silverblanke. :-)
Gumman har beställt färsk vildlax så jag hoppas jag kan tillfredställa henne.

Rapport kommer på tisdag. Tillsdess Tight lines!
Väder och vattenstånd Duved
Klockslag: 13.40
Temperatur: 9,3 grader
Vind: Ostlig 7,6 m/s
Molnlighet: Mulet och lätt regn
Vattenföring: 36 m3/s
Skittfiske
Lunkan

Inga kommentarer: