Antal besökare sedan 29 feb 2008 Antal besökare denna månad Antal besökare denna vecka Antal besökare idag Besökare online just nu Årefiske: Tiden räcker inte till

torsdag 11 juni 2009

Tiden räcker inte till

Det blir liksom inte tillräckligt mycket över. Bloggen har blivit lite eftersatt vilket ni säkert märkt. Planerna finns om längre inlägg, nytt bildspel, lite nya funktioner mm. Men hav förtröstan sakta men säkert kommer det förändringar, det behövs lite nytt nu. Jag tar det allt efter tiden finns.
Just nu är jag bara skittrött efter några intensiva veckor med införsäljning och rännande upp och ner i Norge med bil. Imorgon är sista dagen på kontoret innan semestern och att göra listan är lång. Förutomdet så är det skolavslutning och veterinärbesök :-)
Nästa vecka åker jag upp till nordnorge med kundbesök i bla, Harstad, Narvik och Tromsö. Flugspöt åker med och förhoppningsvis så kommer det bli tillfälle att blöta en fluga eller två. Här hemma har jag ännu inte varit ner till älven och det börjar bli dag för det snart. Vattennivån sjunker och med lite värme så kommer det att explodera av kläcknignar och då gäller det att vara på plats. Hopass jag är hemma då :-)

Har ni själva varit ute så sänd mig en rapport och lite bilder, när jag inte kan blogga om mina egna fiskeeskapader så är det alltid kul att få delge andras erfarenheter :-)

Väder och vattenstånd Duved
Klockslag: 21.55
Temperatur: 10,6 grader
Vind: Nordvästlig 1,4 m/s
Molnlighet: Halvklart
Vattenföring: 115 m3/s
Skittfiske
Lunkan

Inga kommentarer: