Antal besökare sedan 29 feb 2008 Antal besökare denna månad Antal besökare denna vecka Antal besökare idag Besökare online just nu Årefiske: Rock´n´Roll & TOKREA

onsdag 24 september 2008

Rock´n´Roll & TOKREA

Shitt pommes frites! nu är det full fart igen.
Jag och min gamla kollega på Sport har blivit ansvariga för konkursutförsäljningen av Sportkällaren och Åre Agenturs lager och i morgon smäller det.
Vi har bråda dagar för att hinna klart så inlägget på bloggen blir kort.

13.00 öppnar vi dörrarna på två olika lokaler i byn. Dels på Sportkällaren där allt fiske, outdoor och hårdvara från vintern (skidor, hjälmar, pjäxor mm)
Samt i Produkthusets parkeringsgarage där vi lastar upp med mjukvara från vintern (Skidkläder, mössor i massor, outdoorkläder mm)
Priserna blir sanslöst låga
70 - 90 % avdrag beroende på vara och årgång
Allt sommarfiske kommer ligga uppe på Sportkällaren och rabatten på det blir 70% så det är riktigt fyndläge.
Först till kvarn är det som gäller.

Väder och vattenstånd Duved
Klockslag: 22.15
Temperatur: 8,1 grader
Vind: Västlig 1,3 m/s
Molnlighet: Halvklart
Vattenföring: 26 m3/s
Skittfiske
Lunkan

4 kommentarer:

Staffan sa...

Ojojoj, låter farligt detta. Några tält?

Lunkan sa...

Tyvärr Staffan. Inga tält, lite sovsäckar och massor av Raichle vandringskängor däremot.

Lunkan

Vår Utsida sa...

Tokrea var ordet, mkt folk som slet i grejjerna. Fick iaf med mig ett 7-delat Pool 12 #6. Blir en bra ersättare åt mitt gamla Loop Blackline #5-6 som pajjade i somras. Priset var ju helt ok: 598 kronor =)

Lunkan sa...

Tjing igen Staffan

Jag ber om ursäkt att jag inte hann hälsa ordentigt på dig när du var inne idag. Men jag tror att du förstår varför :-)

7-delade Attituden är ett grymt trevligt spö. Jag har provkastat både #6:an och #5:an som jag hade inne ifjol på Raskens. Det finnsingen känsla av 7 delar i den under kastning.
Priset :-)

Lunkan