Antal besökare sedan 29 feb 2008 Antal besökare denna månad Antal besökare denna vecka Antal besökare idag Besökare online just nu Årefiske: Hjälp

onsdag 17 september 2008

Hjälp

Eftersom nästan allt fiske i Åredalen är stängt så behöver jag lite hjälp att fylla bloggen.
Jag vill gärna att ni som läser bloggen och fiskar skriver ner några rader om sommarens fiske.
* Toppen
* Botten
* Tråkigheter
* Drömmar som gått i uppfyllelse
* Drömmar som spruckit
* Prylar som varit till nöje
* Prylar som inte hållit måttet
* Nya kast ni lärt er

Ja med andra ord i princip vad som helst som har med ert fiske och fiskesäsongen att göra, tankar och känslor.
Maila mig det på lunkan_71@hotmail.com så lägger jag sedan upp det på bloggen.
Blir det långa historier så kanske jag redigerar ner dem lite samt att jag kommer inte tolerera ohyffsat språk, personliga påhopp och saker som viker av från ämnet. Jag ser gärna att ni undertecknar dem med namn menera namn kommer inte publiceras om ni inte själva godkänner det. Vill ni inte heller lämna ut platser och" hotspots" så är det helt ok.
Även bilder från sommarens fiskefänge tas gärna emot.

Lägg nu pannan i djupa veck och skicka in några rader.

Själv så kommer jag åka och besöka släkten i helgen och förhoppningsvis tillbringa lite tid ute i skogen med förhoppning om att få med lite vilt hem. Rapport kommer.
Väder och vattenstånd Duved
Klockslag: 16.40
Temperatur: 8,5 grader
Vind: Ostlig 3,1 m/s
Molnlighet: Klart
Vattenföring: 35 m3/s
Skittfiske
Lunkan

Inga kommentarer: