Antal besökare sedan 29 feb 2008 Antal besökare denna månad Antal besökare denna vecka Antal besökare idag Besökare online just nu Årefiske: Fullt blås!

torsdag 18 december 2008

Fullt blås!

Nu är smekmånaden över på nya jobbet. Idag så avslutade min företrädare sin tid på företaget och nu ska jag ta över. Det känns lite som jag inte riktigt hunnit sätta mig in i allt vad det innebär.
Men va fan, det går ju alltid med ett leende och lite improvisation.
Det kommer bli mycket som går genom "trial and error" erfarenhetsbanken innan rätt resultat landar. Så länge ingen dör av mina misstag så är det ingen katastrof och så länge det inte är en katastrof så går det alltid att lösa. :-)
Första tiden har det varit fullt blås om öronen. Huvudet är rejält tomt när jag landar i TV-fotöljen efter ett väl uträttat dagsverke.
Häromdagen så somnade jag medan jag masserade P´s nacke :-)Konsulten ringde och kollade läget idag. Han siktar på en tur upp på Gevsjön imorgon och utlovade rapport.
På företaget visade det sig finnas starka fiskeintressen bland personalen och idag damp ett julkort från ovanstående kollea föreställandes sommarens PB på gädda akompanjerat av ett brett Stomatol leende.

Väder och vattenstånd Duved
Klockslag: 19.20
Temperatur: 4,9 grader
Vind: 2,3 m/s
Molnlighet: Halvklart
Vattenföring: 18,8 m3/s
Skittfiske
Lunkan

Inga kommentarer: