Antal besökare sedan 29 feb 2008 Antal besökare denna månad Antal besökare denna vecka Antal besökare idag Besökare online just nu Årefiske: 1 års jubileum

söndag 28 december 2008

1 års jubileum

Idag är det ett år sedan jag gjorde mitt första inlägg på bloggen Årefiske Minnesgoda läsare kanske uppmärksammar att det allra första blogginlägget gjordes tidigare än så men det inlägget skapade inte jag utan min gode vän och blogginspiratör Mr Troutlaw
Officiellt så firar Årefiske ett år som blogg.
Det har hunnit rinna mycket vatten under broarna sedan starten. Många flugor bortfiskade och även några minnesvärda fiskar fångade.
Totalt har det blivit 188 inlägg (189 med dagens) där teorier ventilerats, tips fångats in och vänner skapats. Jag hoppas bloggen lever, frodas och fortsätter utvecklas under 2009.
Tack alla nya och gamla vänner för första året!

Väder och vattenstånd Duved
Klockslag: 19.55
Temperatur: -8,4 grader
Vind: 1,3 m/s
Molnlighet: Klart
Vattenföring: 15,9 m3/s
Skittfiske
Lunkan

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis till ettårsjubileet ! Att önska dig bloggande uti ytterligare hundra år är kanske att ta i, men jag hoppas att du håller på ett bra tag till.
Häromdagen var vi till fiket i Ö Vålådalen och beundrade fotot på "vår" elektrikers lillgrabb och hans öring på 4 kg och 73 cm. Imponerande !
I kväll blir det gravad röding enl ett gammalt bloggrecept jag hittade ;-). Dock med rom istället för whisky, å den gått åt till annat.
Gott nytt år !