Antal besökare sedan 29 feb 2008 Antal besökare denna månad Antal besökare denna vecka Antal besökare idag Besökare online just nu Årefiske: Jim Beam och Idomin

lördag 17 mars 2012

Jim Beam och Idomin

Har sett över grejerna inför morgondagens drabbning på Åresjön. Krokar bytta, knutar omknutna och blinkar översedda.
Kommer skarpslipad till tänderna och siktar högt, högre än i fjol. Hmm högst stor jag minsann.
Jag väntar mig att det kommer fler hårdnackade och mer erfarna pimpelrävar men hemmaplan skall aldrig underskattas och grejerna är utprovade och litas på till 100% så utan fajt viker jag inte ner mig.

Hmm, sug på den ni!?!
Ses på Åresjöns is imorgon då :-)

Väder och vattenstånd Duved
Klockslag: 15.15
Temperatur: 1,6 grader
Vind: Västlig 3 m/s Vindbyar 9,6 m/s
Molnlighet: Halvklart
Vattenföring: 40 m3/s
Skittfiske
Lunkan

Inga kommentarer: