Antal besökare sedan 29 feb 2008 Antal besökare denna månad Antal besökare denna vecka Antal besökare idag Besökare online just nu Årefiske: Vårstädning

måndag 22 februari 2010

Vårstädning

Kylan har åter gjort sitt intåg igen. Helgen tillbringades emst inomhus då termometern visade -20 och vinden var frisk. Inte så kul utomhus med andra ord.

För att hålla mig sysselsatt samt att få lite mer utrymme så fortsatte vårstädningen och det senaste som ligger ute på Tradera är ett par Vinterstövlar och mina Strolz-pjucker.
Känslan av att ha prylar liggande som inte kommer till användning börjar nu tära och hellre att de då kommer någon annan till nytta än att de samlar damm hos mig.
På tal om städning så kommer ni kanske ihåg spö-byggsatsen som jag sålde tidigare i vinter. Köparen till den har även han hamnat i bloggträsket :-) och i hans blogg kan du följa byggandet av "min" byggsats. Nån gång när jag känner att tiden, utrymmet och lusten finns så skall även jag pilla ihop ett spö eller så.
Bloggen finner ni här.

Nästa städning kommer ske av "hobbyrummet" dvs kökssoffan där i dess innanömme jag förvarar mina fiskeprylar. Om jag inte är helt ute och cyklar så har jag lite grejer där som kan komma att gå under klubban. Håll utkik här på bloggen så blir ni uppdaterade.

Väder och vattenstånd Duved
Klockslag: 21.25
Temperatur: -26 grader
Vind: Sydostlig 1,8 m/s
Molnlighet: Halvklart
Vattenföring: 5,6 m3/s
Skittfiske
Lunkan

Inga kommentarer: