Antal besökare sedan 29 feb 2008 Antal besökare denna månad Antal besökare denna vecka Antal besökare idag Besökare online just nu Årefiske: 3-0 c:a 7 hg frisläppt.

söndag 27 april 2008

3-0 c:a 7 hg frisläppt.

Det pep till i mobilen tidigare idag. Flugbindarn var ute och spädde på sin ledning från tidigare helger. Det hade varit skönt att få upp den jag kände i torsdag. Nu riskerar jag att bli ordentligt distanserad redan från start :-).

Coolt, på vad tog den? Vak? Skickade jag tillbaka.
Brown barred zonker. Ett vak och miljoner regndroppar. Kom i retur.
Skönt då blev han blöt iallafall
Tänkte jag för mig själv medan jag hade ytterligare ett svettigt par fötter för en pjäxprovning att ta hand om.
Avundsjuka tror jag det kallas :-)

Väder och vattenstånd Duved
Klockslag: 20.20
Temperatur: 6,3 grader
Vind: Nordostlig 1,0 m/s
Molnlighet: Halvklart
Vattenföring: 22 m3/s
Skittfiske
Lunkan

Inga kommentarer: