Antal besökare sedan 29 feb 2008 Antal besökare denna månad Antal besökare denna vecka Antal besökare idag Besökare online just nu Årefiske: Säsongstart

onsdag 21 april 2010

Säsongstart

Äntligen (det börjar bli lite uttjatat nu jag vet :-)
Idag blöttes säsongens första fluga i hemma älven.
Fullständig rapport hittar ni på Sportfiskebloggen, klicka här!

Nu ska jag fortsätta packa för Smöla-turen.

Väder och vattenstånd Duved
Klockslag: 00.35
Temperatur: -2,9 grader
Vind: 0 m/s
Molnlighet: Mulet
Vattenföring: 14,4 m3/s
Skittfiske
Lunkan

4 kommentarer:

Patrik sa...

Nu fick jag så där ont i bröstkorgen igen :-)

Underbart Lunkan, önskar dig fortsatt skitfiske både hemma och på Smöla turen!

Stig Torniainen sa...

Som en rak Tysonhöger landade ditt "1-0" SMS. Jag hade gett mig tusan att jag skulle få vara först i år igen, men det är bara att lyfta på fiskekepsen...
Hoppas kunna utjämna siffran, på jämtlandsöring, när du drar på träningsläger västerur. Ha dé.

Lunkan sa...

Det var skönt att få tvåla till dig i år. Jag vet inte hur många 1 - 0 som landat i min mobil senaste vårarna
:-)
Du är saknad i planeringen och kommer bli imorgon på "träningslägret". Hoppas på nästa år i stället.

Skittfiske

erik sa...

grattis! vad vägde guldfisken?