Antal besökare sedan 29 feb 2008 Antal besökare denna månad Antal besökare denna vecka Antal besökare idag Besökare online just nu Årefiske: Flugaskarna

fredag 16 april 2010

Flugaskarna

Som ni kanske kommer ihåg så har jag satt upp en utmaning till mig själv i sommar och det är att fiska Åreälven med endast 7 flugor. Åreasken börjar nu ta form men jag har lite storlekar som jag behöver komplettera med.
Detta har då föranlett att städa i nämnda flugaskar och jag fick i första svängen ihop runda slängar 200 flugor som jag nu låter gå under klubban på Tradera.
Ni hittar till sidan här.
Jag hoppas att det blir läge för bindstädet snart annars kommer det att bli dyrt att fylla upp Åreasken :-)

Väder och vattenstånd Duved
Klockslag: 23.05
Temperatur: -1,4 grader
Vind: Nordostlig 1,3 m/s
Molnlighet: Halvklart
Vattenföring: 10,6 m3/s
Skittfiske
Lunkan

1 kommentar:

Stig Torniainen sa...

Hmm...nån fluga ser bekant ut.