Antal besökare sedan 29 feb 2008 Antal besökare denna månad Antal besökare denna vecka Antal besökare idag Besökare online just nu Årefiske: Borttappade flugprylar!

onsdag 20 oktober 2010

Borttappade flugprylar!

Jag fick precis ett mail från en fiskare i dalen som glömde kvar sin chestpack vid älven uppe vid golfbanan i helgen som gick. Den är av märket Scierra och innehåller, flugaskar, tafsar och annat bra att ha.
Om Du, eller någon annan, har hittat den så hör av Dig till mig så förmedlar jag kontakten vidare till den rättmätiga ägaren.

Snart är det Bård & Lars på Tv4sport, onsdagarnas heligaste stund :-) Men redan nästa vecka flyttar ett nytt program in på den tiden i tablån. Fiske med William och Peter
Jag gissar att det kommer vädras själsliga lakan, bakas stora prisar och en och annan pik hagla herrarna emellan. Ska bli riktigt kul att se vad de kokat ihop denna gång.

Vintern är här nu, snökanonerna i Hamre startades upp idag. Har dock en fåfäng förhoppning att inte ännu ha krokat säsongens sista på fluga :-)

Väder och vattenstånd Duved
Klockslag: 20.40
Temperatur:  -4,7 grader
Vind: Nordvästlig 1,2 m/s
Molnlighet: Klart
Vattenföring: Ej uppdaterat m3/s
Skittfiske
Lunkan

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan pa dig, vinetrn kanns fortfarande langt borta for oss, vi har det riktigt skont,du hur blir det med lordagen?? Malarn

Lunkan sa...

Jodå, den är på. Mer info kommer på mail men räkna in en heldag :-)

Kanonerna väntar på dig här på hemmafjället.

Malarn sa...

Trevligt kommer hem till sverige fred den 29 okt, sa jag far lasa mailet da..M