Antal besökare sedan 29 feb 2008 Antal besökare denna månad Antal besökare denna vecka Antal besökare idag Besökare online just nu Årefiske: Trötthet

fredag 18 december 2009

Trötthet

Det är en väldigt hektisk period på jobbet så här innan jul och årsavslut. Denna veckan har inte varit något undantag :-) Till detta skall läggas den vanliga "julhetsen" så blir det lätt lite mycket.
Mot mitt egna bättre vetande så har jobbet fått följa med "hem" i helgen. Efter helgerna så sätter vi igång med införsäljningen inför nästa höst och ett par veckor kommer tillbringas på norska vägar och på mässa. Planeringen av dessa veckor finns än så länga bara i mitt huvud så det behöver sättas på pränt och planeras upp ordentligt. Det blir morgondagens mål.

Söndagen tänkte jag däremot försöka mig på en sista tur innan jul och jaga röding. Väderprognosen ser hygglig ut med klart väder och rimlig kyla. Imorse så darrade kvicksilvret nere vid modiga minus 30 grader.
Blir det så då blir det brasfiske istället :-)

Jag har inte fått in några rapporter från dalen nu så mer än detta har jag inte att förmedla.

Väder och vattenstånd Duved
Klockslag: 22.15
Temperatur: -6,9 grader
Vind: 0,0 m/s
Molnlighet: Mulet och lätt snöfall
Vattenföring: 15,9 m3/s
Skittfiske
Lunkan

1 kommentar:

Johan sa...

-30 är förbaskat kallt! Fy fasen!