Antal besökare sedan 29 feb 2008 Antal besökare denna månad Antal besökare denna vecka Antal besökare idag Besökare online just nu Årefiske: Första laddningen fiskeprylar har kommit!

måndag 5 maj 2008

Första laddningen fiskeprylar har kommit!

Idag och imorgon (läs tisdag) så står inventering av hela butiken på schemat. Pjäxor, skidor, klädar och anant smått och gott ska lageravstämmas. Efter att ha plöjt igenom hela Strolz sortimentet på lagret så fick jag en mycket glad överaskning när jag kom upp i butiken. Mitt på golvet stod det en hel pall med flugfiskeprylar från Loop. Så fort vi är klara med inventeringen och städning av butiken kommer vi börja packa upp grejerna. Nya Multi-rullen kom i stl 3-6 och den tas med hem imorgon för hårdtestning :-) Bollade lite på den i butiken och det var lovande.
Till helgen siktar jag och Stenhuggarn på att besöka vårt västra grannland för att testa säsongens första riktiga försök på torrfluga. Väntar på rapporter från min blogg-kompis och jag hoppas de är positiva.

Väder och vattenstånd Duved
Klockslag: 21.00
Temperatur: 8,7 grader
Vind: Nordvästlig 0,1 m/s
Molnlighet: Klart
Vattenföring: 258 m3/s
Skittfiske
Lunkan

Inga kommentarer: